Dietoložka Pooja Mikhija vám ukáže, jak jíst jídla ve správném pořadí

Vždy nám říkali, že zdravé stravování je možná nejdůležitějším aspektem toho, jak zůstat fit. Výhody vyvážené stravy a dostatečného pohybu dlouze vysvětlují odborníci z celého světa. Věděli jste ale, že pořadí, ve kterém sníte jídlo na talíři, může mít vliv i na vaše zdraví? Dietoložka Pooja Mikheja zdůraznila toto téma ve své časové ose na sociálních sítích. V Instagram Reels vysvětlila, proč byste měli jíst nejprve zeleninu a bílkoviny a až potom sacharidy. V Instagram Reels se objeví dietolog s talířem plným různých živin, které jsou nezbytné pro přípravu vyváženého jídla.

Miska Pooja Mukhija obsahuje nakrájenou zeleninu včetně rajčat, zeleniny, chapati, misky dalu, rýže a dvou kari. Pooja nám ukázal, že pořadí, v jakém tato jídla jíte nebo spíše vkládáte do úst, může mít vliv na váš věk, tělesnou hmotnost a také hormony.

(Přečtěte si také: Sacharidy nejsou špatné: 5 zrnek, které si každý den vychutnáte Rotis)

V podrobném komentáři jsem uvedl, že v nové studii výzkumníci z Weill Cornell Medical College v New York City, NY, zjistili, že pořadí, ve kterém jsou různé druhy jídla konzumovány, má významný dopad na hladinu glukózy a inzulínu po jídle. u obézních lidí.

Vysvětlila také, že když byly zelenina a bílkoviny konzumovány před sacharidy, výzkumníci zjistili, že hladiny glukózy byly o 29 %, 37 % a 17 % nižší v 30, 60 a 120minutových testech ve srovnání s tím, kdy byly sacharidy snědeny jako první. Také bylo zjištěno, že inzulín byl výrazně nižší, když účastníci jedli nejprve zeleninu a bílkoviny.

Když mluvila o praxi jíst zeleninu a bílkoviny jako první, řekla: „Svým způsobem nějakým způsobem přijímáme sacharidy. Zplošťujeme křivku glukóza-inzulín tím, že nejprve používáme vlákninu, abychom zpomalili vyprazdňování žaludku, a tím omezili výkyvy cukru.“

READ  Japonští vědci se pokusili zaslat sperma lyofilizovaných myší na pohlednici-zde se dozvěděli

Pooja dodal, že tím člověk může mít lepší hormonální rovnováhu, zlepšenou plodnost, sníženou chuť k jídlu, zlepšenou pleť, zmírnit zánět, zpomalit stárnutí a snížit riziko onemocnění.

podívej se:

S tímto hackem si vychutnáte jídlo ve správném pořadí pro lepší zdraví. Pooja Mikheja to nazval „Správně jíst, jíst dobře a jíst inteligentně“.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *