Love Hard recenze – Je snadné mít rád vánoční romcom Netflix | Romantické filmy

Sice je teprve začátek listopadu, ale toto už je období, kdy Netflix plní své sály větvemi levného vánočního obsahu, a nejzjevnější období roku pro samozvaného diváka kanálů Lifetime a Hallmark, což je bezpochyby strategie. , až Co frustrující, to se vyplatí.

Minulý rok byly skutečně příšerné A California Christmas největším pohlcujícím filmem týdne, který překonal větší možnosti rozpočtu (příští měsíc vyřadí pokračování), přestože byl téměř zlomyslně nekompetentní, po pokračujícím úspěchu franšízy Princess Switch. A tak letos existuje více sporných možností než kdy jindy, od Brooke Shields ve filmu A Castle for Christmas, Elizabeth Hurley ve filmu Father Christmas is Back a první vánoční komedie Netflix LGBTQ Single All the Way.

Kromě zvláštní výjimky (2019 Let It Snow byl náhlý kouzelník) je to často hluk na pozadí při balení dárků, což je přesně ta správná úroveň očekávání, kterou byste měli mít, než se pustíte do hry na Love Hard, prvním slavnostním pořadu vysílací sítě. tento generál, neškodná výplň času, kterou je těžké milovat, ale snadno obdivovat. Není to tak docela zvučné potvrzení, ale příjemný návrat k vzorci, vědět, co dělat a dělat to efektivně – což je opravdu, bohužel, jeden z úspěchů v tomto subžánru a na této platformě.

Je to příběh, který se soustředí na známý tropus městské ženy mířící na prázdniny do malého města (dějiště pro téměř 90 % vánočních filmů Lifetime a Hallmark Channel). Tentokrát je naší hrdinkou Natalie (The Vampire Diaries od Niny Dobrev), která se zázračně živí jako seznamovací fejetonistka, která žije v Los Angeles nebo kdekoli jinde v Britské Kolumbii, která může přejít do Los Angeles. Předání může být dobré pro obchod (čím horší datum, tím lepší příběh), ale stále se čeká na datum nebo něco jiného Jeden Což není úplná katastrofa. Povzbuzena svou nejlepší kamarádkou z romcomu (takovým druhem, který se pravděpodobně deaktivuje, když odejde z pokoje), který jí řekne, že všichni kluci z Los Angeles se scházejí, změní nastavení aplikace a začne si povídat s chlapem, který žije na druhé straně stát. Ti dva se trefili a Natalie se ho rozhodne na prázdniny překvapit osobně, jen aby zjistila, že je mučena. Takže člověk, o kterém jsem si myslel, že je Taj (Darren Barnett, kterého jsem nikdy neudělal), se ukázal být Josh (Jimmy Oo Yang ze Silicon Valley), což vedlo k veselí.

READ  U jednání v Íránu neočekávejte „okamžitý“ úspěch

Film je pak rozdělen do dvou komických scénářů: v jednom je Natalie, která předstírá, že je Joshova přítelkyně, aby udělala dojem na jeho rodinu, a ve druhém je Natalie romantická Taj, která s Joshovou pomocí předstírá, že je ženou jeho snů. Očekává se, že to všechno bude hloupé, ale ne úplně násilné, díky Dobrevovi, který má s přátelským Yangem ožehavou chemii. Velká počáteční lekce může být bolestně zřejmá (krása je víc než věci, které se dotýkají kůže; dokonalost je přehnaná, bordel), ale pozorovat, jak Hernán Jiménez pevně spojuje tečky, aniž by se zapotil, přináší zásadní uspokojení. Scénář od Dannyho Mackieho a Rebeccy Ewingové není ani zdaleka tak chytrý a rozhodný, jak si myslí (tiskové materiály ambiciózně naznačují, že když Harry potkal Sally a Roxanne), je tu několik dobře navržených momentů – překvapivě roztomilý Wake Up“ píseň k Anthem Baby It’s Cold Outside a Love Actually-Inspired – která nám pomáhá překonat nějakou pomalou hymnu.

Jako malorozpočtová kanadská romantická komedie odehrávající se v USA je Love Hard snesitelnější než většina ostatních a ve vlhké jeskyni podzemních očekávání Netflixu to prozatím bude stačit.