Recenze Netflixu „Šéf“: Sandra Oh je dokonalá profesorka

Slovo „akademie“ vyvolává představy hrubých sálů obklopených gotickými oblouky, ale je to svět pohlcený dramatem. z Bitvy o svobodu projevu Což se v posledních letech dostalo na titulky bezdůvodné konkurence mezi učenci o tuto pozici, je to profese s určitou úrovní inherentních konfliktů, i když se zdá být střízlivá a dusná pro lidi zvenčí.

To vše a ještě více se extrahuje pro novou sérii Netflix židle, v hlavní roli Sandra Oh jako první žena barvy, která vede katedru angličtiny na fiktivní univerzitě Ivy Pembroke. Tuto sérii vytvořila herečka a spisovatelka Amanda Peet a Annie Julia Wyman, doktorandka na Harvardské univerzitě, potěší ty, kteří milují vtipy o Meville a Chaucerovi, fanoušky rodinných dramat a dokonce i stánků Foxa Muldera. (K tomu poslednímu bodu: opravdu nemohu říci více, aniž bych zkazil, ale prostě počkejte.)

Oh hraje Ji-Yoon Kim, který nedávno převzal roli vedoucího bojujícího anglického oddělení. Upřímně řečeno, většina jejích spolužáků jsou dinosauři. Studenti se méně zajímají o studium děl velkých spisovatelů než o praktické aplikace, které by jim pomohly reformovat jejich svět. Registr klesá a Ji-Yoon má za úkol to nejen napravit, ale také uklidnit starou stráž a zároveň výrazně změnit starou bílou tvář její domény.

To znamená, že už toho má na talíři hodně – kromě svého stárnoucího otce a své behaviorálně problematické adoptované dcery – to řekl během přednášky kolega vdovec Bill (Jay Duplass), vdovec, který se stále vzpamatovává ze smrti své manželky Hill Helterové. o prima facie a absurditě, že v Campusu vybuchl vír. Bill si dělal legraci, ano, aby se vyjádřil, ale udělal to se svou naprosto upřímnou tváří, která zní jako tichá tolerance.

Naštěstí, židle Nezaměřuje se úplně na citlivost generace Z a paniku proti probuzení. Bill nebyl stvořen jako hrdina. Je to prohnilý muž, který byl velmi laskavý k gestům rukou. Stále se hloubí hlouběji a hlouběji do díry, kterou si sám vytvořil. Mezitím je to pro Ji-Yoon problém nejen proto, že je krizí, za kterou je zodpovědná, ale protože ona a Bill jsou dobří přátelé s nepopiratelnou sexuální chemií.

READ  Jak se dívat na Diamond League Bislet 2021

židle Část vůle – nebudou – Ji Yeon a Pil procházejí vztahem, který je s každou epizodou složitější, ale souvisí také s nemožnou situací, do které mocné instituce postavily někoho jako Ji Yeon. Oba mají být symbolem pokroku, zatímco táhnou korporátní šňůru, a když drží krk jiným ženám, jako je Yaz (Nana Mensah), která se snaží zajistit si pozici, ale uvízla ve společné výuce. Moby Dick S výzkumníkem z Melvillu, kterého hraje Bob Balaban, riskuje Ji-Yoon svou vlastní pověst.

židle Řeší spoustu problémů s horkými tlačítky, ale nikdy nepřekáží v zápletce. Jde o to, jak postavy interagují s těmito mluvícími body; Nezdržujte se samotnými řečnickými body. Je to díky modelce Pete a jejímu psaní, ale má to také hodně společného s Oh. z instinkt anatomie ke mě Zabij EvuJe úžasné hrát ženy, které jsou dobré ve své práci, i když je práce ohromující. židle Umožňuje jí umocnit její komické načasování a přitom obratně naviguje poloromantiku s Duplassem, který pracuje s kouzlem chundelatého psa, kterého kdysi měl. průhledný.

Herci postav se shromáždili, když se starší angličtí profesoři vesele procházeli, konkrétně Holland Taylor, křičící o Chaucerovi. Je tu ještě další představení, ze kterého bych se zmínil špatně, protože je to show, která si zaslouží utajení, ale je to skvělý kus sebereferenční práce, která v konečném důsledku produkuje scénu, která se dostane do srdce některých židleNejvětší starosti.

Peet a Wyman vytáhli takové příběhy o akademické sféře, které se dostaly na titulky a kladly si větší otázky, například kdo dostane právo učit a proč to dělá. Jak ji hraje Oh, ani na vteřinu nepochybujete, že Ji Yeon je skvělý učitel. Prostě musí proříznout všechny ostatní nesmysly.

READ  Uspokojivý program sklidí dlouhý potlesk