Recenze rady Brotherhood of Venice

Jedna z mých oblíbených deskových her vůbec v komando„Kooperativní hra druhé světové války o utajení a skrytém válčení. Nyní, o několik let později, tým za touto hrou vzal vše, co se naučil od roku 1945, a místo toho začal pracovat na něčem od roku 1459: Assassin’s Creed: Benátské bratrstvo.

Není to první Doktor zabiják Desková hra, ale snadno největší, je věc, které se budu podrobněji věnovat později v této recenzi. Ale prozatím vězte, že se to velmi slibně hodí: nejen, že tvůrci Triton Noir mají rodokmen s hrami o utajení, ale designérský tým má ve svých řadách bývalé vývojáře Ubisoftu a jeden z nich pracoval přímo na románu Doktor zabiják bytost.

Po dlouhém čekání – Kickstarter hry proběhl až v roce 2018 –Benátští bratři Konečně tady, a není to vaše míra adaptace deskových her. Jak jsem řekl návrháři Doktor zabiják Zažijte současný Ubisoft Doktor zabiják Psací tým také pomohl s některým obsahem, který se dokáže vázat na kánon aktuální hry všemi druhy zajímavých způsobů, což z něj činí spíše pokračování této tradice než jen mod pro věci, které jsme již hráli s Eziem.

Benátští bratři Přichází v obrovské krabici plné karet, dlaždic na pódiu a celé armády miniatur. Tato hra je postavena na dlouhé kampani řízené příběhem, ve které hráči otevírají obálky, aby objevili cíle misí, vytvářeli mapy z modulárních dlaždic a poté spolupracovali, aby proklouzli kolem / zabili stráže a dosáhli cílů. Každá mise, kterou hrajete, trvá zhruba hodinu a mezi tím se můžete vrátit do sídla – které je fyzicky zastoupeno, jako vlastní mapové tabule s místy pro uložení věcí – kde můžete odpočívat a doplňovat zásoby. Je to spousta administrativní práce, ale také to pomáhá zachovat atmosféru důvěrnosti ohledně úkolů a prvků kampaně.

READ  NuckleDu vydává aktualizovaný seznam úrovní Street Fighter 6, který se velmi liší od prvního seznamu

způsob hraní velmi je podobný jako v komando, v tom, že hráči musí jít první a střídat se v pohybu a dokončování akcí. Můžete to udělat způsobem, který je nezbytný pro týmovou práci – jedna z nejuspokojivějších částí hry, když můžete společně pracovat na odstranění věcí – rozdělením těchto akcí. Řekněme tedy, že když mám v tomto tahu čtyři slovesa, můžu si je vzít dvě, abych se dostal do stejné místnosti strážného, ​​pak přítel může skočit do místnosti a zabít toho strážce, pak můžu strávit svůj poslední bod skrýváním tělo a znovu ho dostat z místnosti. pracovat jako jeden tým! Nemusíte, ale když hrajete s přáteli, je to rozhodně ten nejúžasnější a nejuspokojivější způsob, jak práci dokončit.

Miniatury jsou nádherné a není jich málo.

Jakmile se všichni zabijáci přesunou, přijde řada na nepřítele. Vaši protivníci jsou ovládáni velmi základním systémem AI, tato karta události turn má vytištěný směr kompasu a každý strážný, který se může pohybovat (mnoho z nich uvízlo na svých místech kvůli různým úlohám/podmínkám), půjde tudy, pokud hráči mají Bylo to spatřeno, v takovém případě by strážci místo toho zamířili k nim.

Klíčem k celé této myšlence detekce a pohybu je alarmový stav spuštěný, když jste spatřen, což nejen přitahuje stráže, ale také ovlivňuje krok výztuh, ke kterým dochází na konci každého kola. Pokud je alarm tichý, budete se méně potýkat s padouchy, ale pokud bude rozbitý, budete se muset více potýkat. V ideálním případě nechcete vypnout alarm Vůbec, pak je ale také docela nemožné zvládnout celý úkol, protože to, zda jste spatřeni nebo ne, je do značné míry určeno hody kostkami, takže musíte předpokládat, že nakonec věci půjdou do pekla a budete mít improvizovat (což je situace, kdy je týmová práce a koordinace zábavnější.)

Miloval jsem tento systém v komando—Je to mnohem elegantnější, než to vypadá, zejména proto, že během svého tahu poznáte, jakým směrem se bude nepřítel pohybovat, což vám umožní vypočítat to – ale tady je to lepší, možná proto, že se to zdá pohodlnější. Kombinace nenápadnosti a otevřeného boje, zaměření na skrývání mrtvol, nutnost vybírat si místa ke skoku ze stínu a neustálé nebezpečí vyvolání poplachu, to vše působí jako hratelnost. Doktor zabijákNyní máte jen dva piloty a vše se pohybuje mnohem pomaleji. Vzhledem k tomu, že úpravy videoher jsou stále na stole, je to jeden z velikánů.

Zvlášť pokud jste staří Doktor zabiják Pilný. Navíc hrajte jako Assassin’s Creed Benátští bratři Připadá mi to jako jeden, sestupující téměř okamžitě do labyrintové tradice série s příběhem, který pokračuje každou misí. Existuje mnoho postav, které fanoušci poznají, včetně samotného Ezia, a způsob, jakým se příběh vyvíjí spolu s vylepšováním postav a získáváním nových schopností a předmětů, opravdu pomáhá propojit to, co mohlo být nesourodou a podrobnou sadou misí.

Důležité je, že ve snaze hrát jako stolní videohry, Benátští bratři Podařilo se mi nechat vklouznout nějakou franšízu a nudu Kde by to mohlo a mělo být, je tento makléř, který udržuje věci menší. V zásadě mi tato hra přišla docela skvělá. Je to doslova docela velké, přichází v komicky velké krabici a po otevření zabírá na stole obrovské množství místa, s podložkami pro hráče Assassin, herní mapou nebo dvěma, balíčkem více karet, dalšími velkými podložkami pro nepřátelé a kompas, obrovské dlaždice velitelství s vlastními kartami, hromady z obálek s herními misemi … Zřízení této hry je obrovským úkolem a tou největší je ji jednoduše zabalit a udržovat pořádek, abyste si ji mohli zahrát znovu.

Mám docela velký jídelní stůl, ale jak vidíte níže, na tom nezáleželo Benátští bratři, který je stále větší a větší, a Větší. A obrázek níže je z noci, kdy jsme si dva hráli!

Podívejte se na toto rozšíření!  A to pouze u hráčů!  Pokud jsou čtyři hráči, budete muset přidat další dva velké červené podložky hráče a všechny karty a vybavení, které s nimi budou spojeny.

Podívejte se na toto rozšíření! A to pouze u hráčů! Pokud jsou čtyři hráči, budete muset přidat další dva velké červené podložky hráče a všechny karty a vybavení, které s nimi budou spojeny.

Ale je také velmi velký svým rozsahem. V rámci kampaně se hraje více než 20 misí – a pokud získáte tři rozšíření – načte se více – a každá mise trvá přibližně hodinu, nebo dokonce déle, pokud hrajete celou sadu čtyř vrahů a musíte počkat aby každý strategizoval a dostal se na řadu. Spočítejte si to, pak zjistěte, jak těžké je dát dohromady 3–4 lidi do stejné místnosti, a zbavte se administrativní zátěže při udržování aktuálnosti všech karet, událostí a položek v rámci probíhající kampaně (což může trvat navždy) a všimnete si výše investice, ke které jste se zavázali Benátští bratři.

Pokud to zní jako něco, co vy a vaši přátelé zvládnete, skvělé! Možná budete pryč víkend/týden a můžete pokračovat. Možná máte hernu nebo vyhrazený prostor, kde ji můžete nechat připravenou a nemusíte se starat o to, abyste vše pokaždé znovu postavili a poté zabalili. Možná jsi jen Doktor zabiják Zrůda, které se v příštích měsících moc neděje, a myslí si, že všechno, co jste právě řekl, je za vašich současných okolností v pořádku a přijatelné.

Tato hra není standardní, ale chladnější verze kampaně na Kickstarteru obsahovaly masivní fyzickou věž, kterou můžete synchronizovat a skákat.  Je to úplně zbytečné, ale je to také k smíchu extravagantní.

Tato hra není standardní, ale chladnější verze kampaně na Kickstarteru obsahovaly masivní fyzickou věž, kterou můžete synchronizovat a skákat. Je to úplně zbytečné, ale je to také k smíchu extravagantní.

Každý, kdo zaškrtne tato políčka, je na dobrém místě Zbožňuji Tato hra. A ve většině ohledů také! Ale ani potom, i když jsem chtěl, jsem se nemohl dostat na konec této hry. Mám webovou stránku s videohrami, která funguje 9–5, hraji fotbal, mám dvě děti a probíhá pandemie A možná nejdůležitější v této souvislosti je, že mám přátele z deskových her, kteří rádi hrají jiné deskové hry, ne stejnou hru měsíce a měsíce v řadě. Chápu, že je to moje osobní okolnost, ale je to moje recenze, a myslím si, že rozsah této hry v kombinaci s obtížemi udržovat vše řádně uspořádané a seřazené uprostřed kampaně dělá z toho něco, co stojí za to mít na paměti.

Což je velká ostuda! Protože pokud jde o samotnou hru, miloval jsem ji. Miluji chytrý a cool způsob, jakým hrajete, jak elegantní je nepřátelský systém, a protože jsem se o tom ještě nezmínil, moc se mi líbilo, jak je tato hra radost být. Je snadné se smát množství plastových miniatur používaných v dnešních licencovaných deskových hrách, ale Benátští bratři Používá své stráže, žebříky, truhly a [spoilers] k velkému efektu. Téměř vše, co v této hře děláte, je reprezentováno ikonou nebo miniaturou, což dává hře skvělý smysl pro fyzičnost, zatímco mapové rámečky a kartové obrázky jsou bohaté a živé a bezproblémově se mísí s tím, na co jste z videohry zvyklí série.

Bohužel to na mě bylo moc, Což je velmi zábavné, když o tom přemýšlíte, přemýšlet o tom, „být skvělý, ale vyžadovat příliš mnoho hráčů“ je stejný problém, který podle mě mají videohry momentálně. Přinejmenším zde je tato rovnice proměnlivá v závislosti na vaší individuální situaci, takže jak jsem řekl, pokud můžete začít a udržet kampaň v chodu, je to skvělá, i když pomalejší verze Doktor zabiják odbornost.

(Pokud chcete vidět podrobně, jak hra funguje, je toto video z kostkové věže dobrým místem pro začátek!)