Skyward Sword HD recenze videa

Téměř deset let po svém původním vzhledu na Wii vydala Nintendo The Legend of Zelda: Skyward Sword HD přepnout. A buďme upřímní: Meč směrem k obloze Není to nejlepší příjem Zelda titul vůbec. Přes její fascinaci většinou médií mnoho fanoušků naříkalo nad její hříšností a diskutabilním ovládáním. Upřímně, tohle nebylo u lidí moc oblíbené. Nintendo vzalo nápovědu a pro rok 2017 přepracovalo téměř vše Dech divočiny.

Ale nějak to dělá Skyward Sword HD Více vzrušující než kdy jindy. Nintendo nám dává vzácnou příležitost vyzkoušet předělanou a předělanou verzi toho, co by se dalo nazvat konečným vyjádřením toho, kam série směřovala, než opraví svůj nejnovější kurz. Znovu navštivte toto dobrodružství se znatelným vylepšením Skyward Sword HD Je to zábavný způsob, jak lépe porozumět místu legenda o zeldě Skončilo to před 10 lety a proč Dech divočiny vyrostl na radikálně svobodný revolucionář stal se dobrodružným.

Jak byste čekali, Nintendo znovu sestavilo 16. hlavní příběh Zeldy v HD, Režim 60 snímků za sekundu. Nemohl jsem být tak nadšený, když jsem to hrál na konzoli současné generace. Ačkoli já a Zelda Líbilo se, nevybral jsem si PůvodněNaNS Meč k nebi Když se poprvé objevil na Wii. Zdá se, že mi v tuto chvíli skutečný důvod uniká, ale nemohu si pomoci, ale domnívám se, že to bylo kvůli pohybovým ovladačům.

Naštěstí jeden z Skyward Sword HD‚s lepší Quality of Life Additions je nové schéma ovládání pouze na gamepadu, které dává váhavým skeptikům možnost ovládat hru jako kteroukoli předchozí kapitolu ságy.

READ  První detaily Minecraft 1.20 odhalené v Minecraft Live 2022, včetně krás a visících bannerů

Podívejte se na video výše, abyste si od tohoto bývalého hejtmana řízení pohybu vyslechli, proč si myslím Skyward Sword HD Nemělo by se to přeskakovat. sVraťte se do komentářů se svými myšlenkami. Doufám ale, že se všichni shodneme na tom, že tato příležitost k přehodnocení je poněkud kontroverzní Zelda Na moderním zařízení by to nemělo být přeskočeno.