Diablo 2: Rated Review (PS5)

Efekt lootové hry je strašidelná mánie, se kterou se musíme všichni jednou za čas potýkat. Klikněte. Klikněte. Klikněte. Jen pár nepřátel. Klikněte. Klikněte. Klikněte. Možná další žalář. Klikněte. Klikněte. Klikněte. Rovněž je možné si znovu zahrát celou hru. Klikněte. Mám to. Hrál jsem takové hry, možná je i sleduji A Předchůdce, stále skvělý Diablo 3.

Tady je její velmi obdivovaný slavný předchůdce, který má překvapivý název Diablo 2 – Vzkříšen a přestavěn, neméně. A výše uvedená kliknutí byla samozřejmě nahrazena klepnutími. Nebo palce, klepnutí, klepnutí nebo cokoli jiného, ​​co byste chtěli použít k stisknutí tlačítek – protože to je lví podíl na tom, co zde budete dělat. Přistupte k příšerám a stiskněte tlačítka. Trefujte je, dokud nespadnou, a dejte vám XP. Vyhoďte je do vzduchu magií. vy už víte; Všichni jsme tuhle oblast už pošlapali. Obrazně nebo doslova, pokud jste původní hru hráli na PC.

Pokud už máte to štěstí, budete s touto oživenou edicí přímo doma. Koneckonců, toto je, jednoduše, Diablo 2, jak si ho pamatujete, bradavice a všechno. Je to nějakým způsobem vyvinuté, ke kterému se dostaneme, ale v podstatě je to stejná hra, kterou pravděpodobně hrajete od roku 2000. To je dobře, pokud to chcete; Neúprosný a vybroušený port klasické RPG hry. Skutečnou otázkou však je, zda se Diablo 2 – stejně jako klasika žánru – stále vyplatí hrát v našem ročníku Sedna 2021. A s tímto dotazem se věci začínají trochu zamotávat.

Pokud jde o ovládání, je to působivé. Rozhraní je krásně implantováno pro ovládání a přiřazování bodů dovedností (a ve skutečnosti později odemčených dovedností) je velmi jednoduché a efektivní. Pohyb po mapách je rychlý, útok přiměřeně reaguje a nic v mechanice masa a brambor nepřekáží hráči v cestě, což je přesně to, co by loupežné hry měly být; Je to účinný dopravní pás pro věci A poslední věc, kterou chcete, je vybrat exotický design, který vrhá klíč do díla. V tomto případě jakýsi legendární klíč +3, nach.

READ  Moje Nintendo pořádá obrovské loterie amiibo Monster Hunter, včetně zlatých a stříbrných variant

Inventář a jak s ním zacházet je trochu smíšený pytel. Jeho správa je obecně dobrá, i když vám vyhrazený prostor připadá trochu skoupý. Jsme frustrovaní z vašeho postupně zastaralého zboží. Na druhou stranu, rutinní používání vašich bran k návratu do města a vyhození těch keců, které jste našli, vytváří uspokojivě otupující malou epizodu uspokojivého očištění doupěte, ale na druhou stranu se velmi opakuje.

nic Svítilna-Exkluzivní mazlíčci k přepravě kořisti k vám, to vše je ruční. Rituální povaha této akce hře poněkud vyhovuje, protože je designově velmi podobná. V tomto žánru je opravdu cítit – to není špatné. Svou intenzitou je přesvědčivý. Zní to jako nějaký klamný lichotek – není. Abychom ocenili záliby v Diablu 2, je důležité si uvědomit, že pro diváky to není o nic složitější než originál rukavice. Začínají se projevovat vaše specifikace, vaše sestavy a výběr tříd postav. O multiplayeru nemluvě.

Výše uvedený multiplayer je zde přítomen a platí, přičemž online a offline postavy jsou od sebe zcela izolované. To je trochu škoda, protože to znamená, že nemůžete za žádných okolností vzít tuto vysoce známou offline pleťovou vodu online, ale to je fér, předpokládáme. Problémy s připojením nás opravdu neobtěžovaly mimo počáteční problémy s kousáním před a po spuštění. Bylo snadné hrát hru s přáteli a jakékoli zpoždění nebo koktání, na které jsme narazili, bylo minimální. Skutečně je to skvělý způsob, jak hrát Diablo 2 – určité kapitoly se velmi dobře doplňují – ale myslíme si, že jeho atmosféra nejlépe poslouží jako osamělý hrdina bojující proti drtivým hordám temnoty.

Vizuálně je to trochu působivé. Dostanete možnost Režim výkonu a důrazně doporučujeme, abyste ji aktivovali, protože 60 uzamčených snímků za sekundu nahradí všechny malé grafické chyby. V tomto režimu jsme hráli celou hru a vypadalo to úžasný; Vypadá to, že je vše hotovo a mohli bychom o to požádat. Kouzla vypadají úžasně, atmosférická prostředí a příšery a hlavně vypadají vhodně špatně. Někteří u některých možností pocítí mírnou ztrátu charakteru – Diablo je táborová hra a ztráta některých jasných barevných palet a některých upravených režimů příšer tento aspekt zážitku trochu zmenšuje. To je však definice vybírání hnid, protože Vicarious Visions odvedli vynikající práci při obnově klasiky.

READ  Fortnite Chapter 3 bude obsahovat racky a změny uživatelského rozhraní, podle úniku

Hudba je úžasnější než kdy dříve, stejně jako „Araj!“ Jsou posílány různé příšery, ale příběh je malý kotouč. Může to být výstřelek, ale nemohli jsme do toho investovat, jako v případě hlasového herectví. Docela efektivně můžete přeskočit text a tato hra je především o herní smyčce, takže jsme většinou vybrali Jen do toho. Není to rána do tvrdé práce, která byla do toho vložena – každá filmová scéna byla přepracována a vypadá úžasně. Jsme tu jen kvůli kořisti.

závěr

Je to tedy docela dobrý remake (remake? Není jasné, kdy do této míry Je to dokončeno), tedy pro poměrně starou kořistní hru, která má mnoho následných iterací od jiných vývojářů. Stojí za to se vrátit k Diablu 2, když jsou hry, o kterých jsme hovořili, o něco lepší – Titan Quest, smutný Grim Dawn pouze pro PC … dokonce (pravděpodobně ano) vlastní pokračování v Diablo 3: Ultimate Evil Edition, které je zabaleno ve skvělé místní kooperaci, kterou Diablo 2 zcela postrádá (a pochopitelně vzhledem k jejímu rámci). Navzdory kvalitě Diabla 2 je to nešťastná skutečnost, že na konzole bychom raději hráli následovat, což se cítilo více přizpůsobené zážitku z Joypadu. Diablo 2 je počítačová hra, která byla přenesena (skvěle!) Na PS5, ale stále je trochu pozadu ve svém původu.