Naprosto správný výčet důvodů, proč dnes nemůžu cvičit

Suspenze

Fyzická aktivita byla během pandemie COVID-19 důležitější než kdy jindy. Nedostatečná fyzická aktivita je celosvětovým zdravotním problémem a sama o sobě byla nazývána pandemií. – British Medical Journal

Důvod číslo jedna, proč jsem se rozhodl dnes necvičit? Je špatný den. Úterý je hrozný. Středa je horší. Zapomeňme na čtvrtek. Jo a září mi taky moc nejde.

sec blízko? Je velmi brzy ráno. Chci říct, probudil jsem se teprve před sedmi hodinami. Musíte respektovat svůj cirkadiánní rytmus. Jinak proč se obtěžovat pořizováním tělesných hodin?

Navíc jsem před třemi týdny cvičil. To by mělo být považováno za hybnost. Všichni odborníci každopádně varují, abyste to nepřeháněli. Proto to dělám. Pokud tak neučiníte, nevyhnutelně zabráníte přehánění.

Když budu dnes cvičit, budu se muset taky osprchovat. To vyžaduje hodně vody. Jen se tu snažím být udržitelný, lidi!

Pomůže mi to i k náladě na cvičení. Bohužel na cvičení nemám nikdy náladu. Ale nikdy jsi to nevěděl. Inspirace může každou minutu explodovat.

Zahájení cvičební rutiny ve vás může zanechat pocit vyčerpání. Zde je návod, jak začít.

Kromě toho ve skutečnosti dostávám spoustu toho, čemu říkáte občasné cvičení, takové, které vzniká při běžné denní činnosti. Silně používám zubní nit. Při jídle dělám motýlí kadeře vidličkou. Na všem záleží.

Taky mám dnes hodně práce. Velmi pochybuji, že všechny e-maily v mém nevyžádaném souboru se samy smažou. A někdo by měl sledovat videa na YouTube, kde se děti baví se štěňaty a naopak.

A jsem příliš hladový na to, abych si teď odpálil čtyřkolky. Všichni odborníci na výživu varují, že byste neměli dělat přikrčeného psa, když touží po Nutelle. Nebo dokud je plná. Nebo – moje osobní zásada – kdykoli mezi jídly nebo svačinkami. Pokud opustíte zbytečný pohyb, usnadní to proces trávení.

READ  Hepatitida u dětí je celosvětově na vzestupu a vědci se předhánějí v řešení záhady těchto záhadných stavů

Co když začnu se svou fitness rutinou a nakonec ji přeruším? Věci vždy přijdou. Cvičení twist zajišťuje, že ho nic nemůže přerušit. Vůbec.

Kdybych patřila jen do posilovny, měla bych větší motivaci cvičit.

Nebo kdybych měl drahého osobního trenéra, který na mě řval neprostupným jazykem.

Nebo dokonce jen kamarád z tréninku, který na mě nekřičel neprostupným jazykem.

Nebo jestli mi sluší šortky do posilovny. Nebo mohu předejít mravenčení v těle na místech, kde jsem ani nevěděla, že místa mám. Nebo jsem měl správnou aplikaci, abych mohl sledovat své metriky až do desetinné čárky. Nebo mi vlasy zůstaly na místě, zatímco se mé tělo potil od starších lidí. Nebo vlhkost opadne. Nebo jsem v první řadě věděl, jak dělat jakýkoli druh cvičení. Nebo mohu téměř okamžitě dosáhnout přesně takových výsledků, jaké si představuji. Nebo mohu zachovat realistická očekávání ohledně šance stát se příštím panem Olympiem.

Velmi krátké tréninky mohou být překvapivě efektivní

Kdyby se všechny tyto faktory sblížily – to by, přátelé, změnilo pravidla hry. Dlouho očekávané nové Já – vytesané, vytesané, roztrhané, roztrhané a vytažené na maximum – se konečně objeví v mém zrcadle.

Opravdu žádám příliš mnoho? Chci říct, že každý občas trochu vypadne z formy.

Je to asi jen mým věkem, i když je mi stále pod 100.

Jen chodit ven ze všech těchto důvodů je vyčerpávající. Raději si lehnu, abych se nadechl.

Bob Brody, konzultant a esejista, autor memoárů Playing With Strangers: A Family Guy (Neluctantly) Coming of Age.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *