Naše video recenze Samsung Galaxy Z Flip 5 je nyní živé

Galaxy Z Flip 5 a Galaxy Z Fold 5 byly odhaleny před několika týdny a Galaxy Z Flip 5 je bezpochyby tím zajímavějším ze dvou skládacích telefonů. Má mnohem větší krycí obrazovku, která vám umožní udělat více, aniž byste museli telefon při každém malém úkolu otevírat. Tím ale výhody Galaxy Z Flip 5 končí?

No ne tak úplně. Galaxy Z Flip 5 také přináší velkou změnu v nejdůležitějším aspektu skládacího telefonu: pantu. Samsung od základu přepracoval pant a zprovoznil jej tak, že již nenechává mezeru mezi oběma polovinami telefonu, čímž je odolnější vůči prachu a nečistotám a působí estetičtěji. Chcete-li se o telefonu dozvědět více, podívejte se níže na naše podrobné video recenze Galaxy Z Flip 5.

Galaxy Z Flip 5 má také nový procesor, který je výkonnější než procesor Snapdragon 8+ Gen 1 použitý v Galaxy Z Flip 4. Ne vždy se však můžete dočkat výrazného zlepšení výkonu. Nastavení duálního fotoaparátu 12MP + 12MP, přestože používá stejné senzory jako loňský Galaxy Z Flip 4, nabízí vylepšenou kvalitu fotografií a videa. Důležitější je, že fotografování zabere méně času, což je vidět za špatných světelných podmínek.

Samsung také přidal do softwaru pár nových triků. Odvedl skvělou práci s možnostmi přizpůsobení krycí obrazovky Galaxy Z Flip. Můžete si vybrat z několika rozložení zamykací obrazovky a používat widgety pro všechny základní aplikace. Umožňuje také používat některé aplikace na úvodní obrazovce. Celkově je Galaxy Z Flip 5 skvělý telefon pro ty, kteří si chtějí koupit svůj první skládací telefon, nebo pro ty, kteří upgradují z Galaxy Z Flip 3 nebo staršího.

READ  Kolekce Animal Crossing Build-A-Bear bude spuštěna zítra