Recenze a hodnocení každé hry Halo, která kdy byla vytvořena, od nejhorší po nejlepší

1. Halo: The Master Chief Collection

Koláž různých uměleckých děl Halo, jak se objevují v propagačních materiálech MCC.

obrázek: Bungee / Microsoft

Zack: Počkejte! Stop. Nerozciluj se. I když by někdo mohl říct, že jde o vtipnou odpověď nebo nás obvinit z podvádění, já nesouhlasím. Podívejme se na fakta! Dobrý den, MCC Obsahuje některé z nejlepších Ahoj Hry, které kdy byly vytvořeny, s novými kampaněmi přepracovanými pro ně dva, vypadají a hrají se lépe než původní tituly a obsahují nový obsah, např. ODST Režim Flood Survival a dokonce i přidání nových map pro Halo 3. Je to také něco, co si můžete koupit fyzicky, a má nové úspěchy a vzhledy zbraní. Má dokonce lepší systém bitevních pasů než nekonečná aura! Je to bezpochyby jedna z nejlepších videoher, které kdy byly vydány. (Chvíli to trvalo, než to bylo opravdu dobré, ale naštěstí to fungovalo.) Takže ano, je to jednoduše nejlepší Ahoj Hra, která kdy byla vydána nebo vyrobena. Pokud se vám to nelíbí Halo 2, 3, Rich, A ODST? V tomto případě můžete hrát vždy Halo 5.

být: Zack původně přišel s nápadem zařídit Dobrý den: Master Chef Collection Primárně trochu. Šel jsem „lol“ a pak jsem si uvědomil, počkat, jo, to je samozřejmě nejlepší Ahoj Hra. jasně! Primární prodejní místo – hrát např. Halo 3 nebo Dosáhnout Hrajte na chvíli pro více hráčů, naskočte do několika kol křížové palby a zopakujte si některé základní úrovně od nejstarších Ahoj Hry v úžasně přepracované slávě, než přišly Halo 4 Kardio – nemá obdoby. Kolekce mistra kuchaře Začalo to v troskách, nic se zjevně nedařilo. Ale pak 343 nalil zdroje do hry a nakonec ji proměnil ve skutečně legendární, heroický návrat. Jak to sedí: To je zkrátka příběh každého Ahoj Hra.

READ  Zde jsou Galaxy S22, S22 Plus a S22 Ultra ve všech barvách