Recenze Madden NFL 24 – zbytečná drsnost

Madden NFL 24 od EA Tiburon rozšiřuje přestavěné základy z minulého roku a vytváří fotbalovou simulaci, která dělá další solidní krok směrem k autenticitě. Špatně implementované nové funkce a rozhraní, které ukazuje své stáří, však stačí k tomu, aby tato nejnovější iterace působila jako krok zpět pro sérii, která zoufale potřebuje pokročit vpřed.

Hra na hřišti je realističtější než kdy jindy. Interakce hráčů založené na fyzice jsou výrazně vylepšeny, nosiče míčů tlačí proti hromadám, aby získali další yardy, divoké bitvy o fotbalové míče ve vzduchu a vynikající výběr nářadí. Obzvláště na mě zapůsobily doby, kdy obránci poráželi běžce a tvrdě je hnali do trávníku.

Přestavěné modely hráčů jsou mnohem rozmanitější a lépe kopírují různé tvary a velikosti skutečných hráčů. Obranná opatření řízená procesorem více zasahují fotbalové míče a méně inklinují k slepým zákrokům, což zmírňuje běžnou bolest z loňského vstupu, ačkoli běžci stále hodně odrážejí obránce a logika blokování se výrazně zlepšuje. Zejména (zejména při házení a úderech. ) Ofenzivní bilance směřuje příliš daleko k týmům v prvním kole.

Franšízový režim zaznamenal některé z největších změn, zejména ve správě hráčů. Schopnost zahrnout více než tři hráče do týmu je vynikající řešení, stejně jako přidání výběrů v draftu více než rok v budoucnu. Restrukturalizace určitých smluv za účelem uvolnění úložného prostoru přidává originální a užitečný nástroj pro tvorbu seznamů.

Méně úspěšná je implementace nových miniher. Každý příležitostný a týdenní trénink zahrnuje řadu cvičení, se kterými můžete hrát a získávat další zkušenostní body nebo body za vylepšení pro hráče. Některé hry jsou zábavné, většina je průměrná a některé jsou stejně bolestivé jako bitvy DB. Můžete to přeskočit, ale na hřišti necháte spoustu potenciálních zkušenostních bodů. Také u ofenzivních linemanů je do očí bijící nedostatek tréninku. I když se například chcete soustředit na rozvoj své nováčkovské útočné techniky, nemusíte mít žádný další bonus.

READ  Vykreslování 2021 Apple Watch Series 7 ukazuje očekávaný plochý design

Celkový mix herních režimů byl mírně upraven. Režim Superstar nahrazuje Face of the Franchise a odstraňuje ošuntělý příběh a zaměřuje se na čistou hratelnost. The Yard se nyní nazývá Superstar KO a jako fotbalová hra 3v3 je zábavná, ale rychle unavuje.

Madden Ultimate Team zůstává do značné míry beze změn, ale také upozorňuje na jeden z největších Maddenových problémů. Dokončete hru v MUT a otevřete balíček pro odemknutí hráče, který obsahuje stránky s extrémní dobou načítání. Madden vypadá elegantně a moderně, ale má odezvu starého notebooku s mnoha otevřenými kartami, což je problém vzhledem k tomu, kolik má hra v nabídkách, bez ohledu na režim.

Madden 24 poprvé přidává cross-play a cross-progression a je velmi dobře proveden. Pro hráče na PlayStation, Xbox a PC je k dispozici jednoduchý přepínač. Cross-play není k dispozici ve franšízovém režimu, ale online hraní head-to-head bylo bezproblémové a rostoucí počet hráčů by měl umožnit rychlejší matchmaking. Byl jsem schopen rychle najít přítele na Xboxu přes můj PS5 jednoduchým vyhledáním jejich uživatelského jména EA a snadno jsem si zahrál několik her.

Vylepšení základní hry Madden 24 se nadále vyplácejí díky jedněm z nejautentičtějších fotbalových her, jaké kdy série viděla. Ale jako špatně načasovaná penalta děsivě pomalá menu a posun k nudným minihrám zabíjejí jakýkoli postup vpřed a celkově posouvají sérii zpět.