Recenze mlýnku na pepř (Přepnout eShop)

Recenze mlýnku na pepř (Přepnout eShop)
Natočeno na Nintendo Switch (z ruky/bez připojení)

Za starých dobrých časů, kdy byl Game Boy Advance vlajkovou lodí kapesní konzole Nintenda, Game Freak (ano, lidé z Pokémonů) vydali kreativní malou plošinovku s názvem Drill Dozer. Díky tomu, že vás postaví do role trochu bláznivé dívky, která pomocí výkonného cvičení trhá jeviště i nepřátele, se díky svému jedinečnému pojetí plošinovek rychle etablovala jako klasika všech dob, i když nebyla natolik populární, aby zaručovala pokračování. Nyní, téměř o 20 let později, se nezávislý vývojář jménem Ahr Ech rozhodl udělat Pepper Grinder, jakési duchovní pokračování. Pepper Grinder, který pokračuje v duchu loňských plošinovek a zároveň přináší spoustu vlastních skvělých nových nápadů, je vynikajícím novým vstupem do žánru, který vám vřele doporučujeme zvážit.

Příběh se odehrává ve světě ostrovů, kde bují pirátství. Hrajete za tichého dobrodruha jménem Pepper, který sbírá hromadu kořisti nikoli tím, že ji vezme ostatním, ale objeví ji v různých starověkých skrýších. Během bouře Pepper ztroskotala na pláži těmito praštěnými tvory podobnými narvalům zvaným Narlingové, kteří přepadli její loď, když byla v bezvědomí a ukradli jí veškerý poklad. Když Pepper přijde, brzy objeví tajemné vrtací zařízení zvané Grinder a vydává se na odvetnou misi s cílem zničit Narlingy a získat zpět jejich bohatství.

Recenze mlýnku na pepř – snímek obrazovky 2 z 5

Pepper Grinder je klasická 2D plošinovka, která vás vezme na lineární cestu napříč úrovněmi zahrnujícími různé tematické světy. I když na rozdíl od většiny plošinovek se zde na skákání téměř vůbec neklade důraz – největší důraz je kladen na Grinderovu chaotickou sílu a schopnost odolat téměř všemu. Hraní hry Pepper Grinder přináší šílenou zábavu, která je u jiných plošinovek k vidění jen zřídka, a hodně to souvisí s tím, že spoléhá na ostré reflexy.

READ  Nové hře pro PlayStation trvá získání Platinum Cupu deset let

Trochu jako klasika Můj hlas Ve hrách jsou návrhy úrovní často definovány rychlými sekcemi prokládanými pomalejšími sekcemi, kde byste měli popadnout dech. Ale až na to přijde čas On jde, Pepper Grinder není typem mlýnku, který vám dá spoustu času na výpočet správného načasování. Jakmile jste pod zemí, sešlápnete plyn na podlahu a jedete vpřed, ať chcete nebo ne, stačí jen odejít Prostě Dostatek času na reakci na překážky, které se k nim řítí.

Je to svědectví o vynikajících ovládacích prvcích Pepper Grinder, díky nimž je celkový zážitek tak příjemný, že strávíte většinu svého času tím, že ho budete držet, o život. Za prvé, ovládání se ovládá velmi snadno – stačí podržet pravou spoušť, aby se vrták roztočil, a můžete trochu natočit motor poklepáním na „B“ pro velký náhlý nárůst rychlosti, který je skvělé pro tebe. Přibíjení těch skoků mezi otvory. Fyzika je zároveň tak citlivá a těsná, jak byste očekávali ve vysoce intenzivní plošinovce, i když nikdy nemáte pocit, že jste… zcela Při ovládání divokých cviků máte pocit, že máte dostatek kontroly, abyste jej vždy nasměrovali tam, kam chcete.

Vysoce kvalitní design je jedním z vrcholů Pepper Grinder, a to znamená dlouhou cestu k tomu, aby se stal jedinečným a příjemným zážitkem. Každá úroveň představuje některé nové jevištní triky, jako je raná fáze soustředěná kolem výbuchů sudů ve stylu Donkey Kong Country nebo další fáze, kde můžete svou vrtačku proměnit v minigun s nekonečnou municí, a toto množství nápadů dává Pepper Grinder velkou rozmanitost. Nicméně, bez ohledu na novou příchuť, vždy existuje křehká rovnováha mezi průzkumem a akcí, která dává každé fázi skvělé tempo, které nikdy nepůsobí příliš rychle nebo příliš pomalu.

READ  Dell Deal Alert: Herní počítač Alienware Aurora RTX 3070 za 1 499,99 $

Chcete-li přidat ještě větší hodnotu pro přehrávání, existuje spousta dalších sběratelských předmětů a výzev, které je třeba překonat, pokud si myslíte, že jsou vaše dovednosti dostatečně ostré. Každá etapa obsahuje pět skrytých mincí lebek, které můžete použít k nákupu předmětů v obchodě, jako jsou kosmetické změny oblečení pro Pepper nebo klíče, které odemykají skryté úrovně, zatímco všechny poklady, které získáte z etap, můžete utratit na gacha, který vám dá nálepky. pro použití v režimu fotografie nebo dočasná vylepšení zdraví, která zvýší vaše maximální zdraví. Navíc, poražení každé fáze jednou odemkne režim Time Attack, který obsahuje některé položky drsný Požadavky na získání zlaté medaile vyžadující zvládnutí jak rozložení scény, tak mechaniky pohybu Grinder.

Recenze mlýnku na pepř – snímek obrazovky 3 z 5

Vizuálně Pepper Grinder přebírá hodně z vysoce kvalitního uměleckého stylu, který lze vidět ve hrách jako The Mageseeker, One Step From Eden nebo Grapple Dog, a v tom nejlepším smyslu vypadá jako ztracená GBA hra. Pouze světlé barvy Pop V každé fázi, zvláště když dojde k explozi pokladu od jiného Narlinga, který jste promarnili s Grinderem, ale jsou to malé detaily a animace, které posouvají tento vizuální styl z dobrého na skvělý. Věci, jako je dynamický zoom fotoaparátu, když zasadíte poslední ránu šéfovi, nebo způsob, jakým se zachvěje uživatelské rozhraní nabídky, dodávají extra kousek osobnosti a maniakální energie, která pomáhá Pepper Grinder vyniknout od svých vrstevníků.

Pepper Grinder také nabízí vynikající soundtrack, který dokonale odpovídá syrové energii a kreativitě hry s eklektickou hudební sestavou, která vám do cesty vrhne spoustu skvělých nápadů. Obsahuje prvky drum and bass, house, pop, jazz, funk a další, které se všechny spojují v něco, co zní vzhledem k rozsahu překvapivě soudržně. Jednoduše nikdy nevíte, jaký druh hudby může hrát příště, přesto se zdá, že vždy dokonale zapadá do děje na obrazovce.

READ  Deep Silver oznamuje redesign Free Radical pro další vývoj her TimeSplitters

Jedinou skutečnou (spíše menší) výtku, kterou k mlýnku na pepř máme, je, že jich prostě není dost. Porazit by vám mělo jen asi čtyři až šest hodin a možná ještě pár hodin, pokud všechno posbíráte a trefíte zlaté časy v časovém útoku. Samozřejmě je vždy lepší, když se hra vydá na vysoké tóny, než aby přečkala její vítanost, ale s bohatstvím nápadů a vynikající hratelností můžeme jen doufat, že existuje další svět nebo dva, které je zhmotní.

Recenze mlýnku na pepř – snímek obrazovky 4 z 5

I v recenzní verzi jsme narazili na několik drobných technických problémů, včetně závady během závěrečného souboje s bossem, kvůli které byl boss neporazitelný. Nejedná se však o nic jiného než o drobné nepříjemnosti a byli jsme ujištěni, že oprava, která tyto problémy vyřeší, se již připravuje, aby byla vydána krátce po spuštění.

Závěr

Pepper Grinder je úžasně inovativní a zábavná plošinovka, kterou si žádný fanoušek žánru nenechá ujít. Jeho běh může být trochu krátký, ale nakonec je to velmi zábavná, náročná a vysoce znovu hratelná hra se spoustou osobnosti. Pokud si myslíte, že byste měli zájem, doporučujeme, abyste si při příští příležitosti vyzvedli Pepper Grinder (pokud jste na plotě, můžete si stáhnout demo).