Recenze Red Notice – zatím největší film na Netflixu nabízí několik bonusů | Dwayne Johnson (The Rock)

aMezi domnělou krásou Netflixu a všech ostatních streamovacích zařízení s přístupem k tak obrovským zdrojům je to, že bez obávané potřeby úspěchu v pokladně existuje určitá svoboda, která se pak nabízí. Rizika, která lze na globálním trhu považovat za riziková (příliš domorodí, příliš dospělí, příliš gay?), již nejsou prioritou, a proto lze na velké sázky přidělit velké rozpočty. To je důvod, proč si Netflix byl jistý, že se chopí kriminálního eposu Martina Scorseseho The Irishman v hodnotě 160 milionů dolarů poté, co jej Paramount považoval za příliš drahý, a proč operátor také utratil 70 milionů dolarů za spuštění franšízy Old Guard s rozmanitým obsazením a podivnou, necenzurovanou romantikou. Oba se vyplatily (filmy byly zařazeny mezi nejnavštěvovanější živé přenosy) a ukázaly, že odvážný nový svět daleko od bezpečného opakování monolitických superhrdinů a předělání superhrdinů by mohl být možný.

Takže s příchodem Red Notice, filmu, který údajně stál přes 200 milionů dolarů, což z něj dělá dosud největší rozpočet Netflixu, by se dalo doufat v něco trochu neobvyklého, tolik potřebnou adaptaci toho, čím by mohlo být líné tradiční studio. Ukázat. Ale to, co dělá film tak šíleným, spolu s mnoha a mnoha dalšími důvody, je to, že je to ten nejnudnější nepoznamenaný patchwork, jaký jsme za dlouhou dobu viděli, béžový kus producenta s provizí, který žije ve slumech od bodu A do bod B pro koho to zajímá. Stejně jako rostoucí počet nabídek na trhu streamingu se zdá, že hlavním poselstvím je: Podívejte, můžeme dělat filmy stejně špatné jako všichni ostatní! Spousta velkých problémů…

Scénář byl svého času žhavým aukčním centrem se všemi hlavními společnostmi, které soupeřily o práva, než jej Universal zachytil, ale v řadě, Panoval strach z výdajů A Netflix zakročil, aby místo toho dal zelenou. Je snadné pochopit, proč existuje přirozeně bezpečná globální přitažlivost – Dwayne Johnson, Ryan Reynolds a Gal Gadot hrají v akční komedii o globálních loupežích – a prvky, kvůli kterým stojí za to investovat ve světě streamování nebo mimo něj. Ale zatímco je scéna připravena pro elegantní James Bond se setká s Indianou Jonesem a Ocean’s Eleven se setká s Dirty Rotten Scoundrelem, spisovatel a režisér Rawson Marshall Thurber na své cestě tam klopýtne a selže ze všech myslitelných úrovní, film, který se tak moc snaží zapamatovat si zábavu. Další film, který si zapomenete užít sám o sobě.

READ  Tom Cruise rozhodně vypadá, jako by chodil s hvězdou Hayley Atwell v těchto nových wimbledonských fotkách

The Red Notice je druh vysoce postaveného mezinárodního mandátu uděleného zločinci na útěku, kvůli kterému agent FBI John Hartley (Johnson) sleduje kluzkého zloděje umění Nolana Bootha (Reynolds) až do Říma. Jsou donuceni k neklidnému partnerství nějakým dřepěním kolem tří zlatých vajec, která Kleopatra vlastnila a která se Booth pokouší ukrást. Prvního se mu téměř podařilo zajmout, ale Hartley zasáhl a poslal ho do vzdáleného ruského vězení, vězení, kde skončil obvinění z krádeže vejce Bishopem (Gadot), další zlodějkou umění, která touží mít je pro sebe. . Pak se Hartley a Booth rozhodli dát se dohromady a sundat ji.

Agregace A-listů od Mega Packs (každý si za film odnese 20 milionů dolarů) by mohla mít smysl v zasedací síni – která má dohromady téměř 400 milionů sledujících na Instagramu a jejich filmy vydělaly v globální pokladně více než 20 miliard dolarů. — ale existuje obrovská propast, která zabíjí atmosféru mezi tím, co dává smysl na papíře, a tím, co funguje na obrazovce. Aby květina mohla takhle létat, je síla hvězd na obloze neoddělitelná od květinových skupinových kousků, ale mezi trojicí zcela chybí spojovací chemie, z nichž každá není vhodná pro svou roli a oblast. Je to nejhorší a nejodpornější ze všech možných algoritmů (dokonce i v Thurberově komedii ho-ho-ho-ho-ho-ho-homme to mezi Johnsonem a kolegou Kevinem Hartem zajiskřilo) a vidět všechny tři na obrazovce znamená naprosto plochý zážitek. Cokoli sexy se stává asexuálním, cokoli okouzlujícího postrádá magii, takže cesta, která by měla být hladká, se promění v hrbolatou cestu.

Kontrast mezi úhlavními nepřáteli a společníky, kteří Johnsonovi a Reynoldsovi úžasně závidí, je trapně nezábavný a dráždivý především díky překvapivě otravnému obratu druhého jmenovaného, ​​který znovu zahřeje Deadpoola a Free Guye, ale s méně efektivní hrou s nimi. Staré odkazy popkultury (Jurassic Park? Pulp Fiction? Boratův dojem?) je stejně vyčerpávající jako mnoho vtipů o gayích na školním dvorku, a i když lze pochopit kritickou přitažlivost obou, působí to jako kariérní regrese, remixování minulé slávy, spíše než dělání něčeho nového. Moc tomu nepomáhá ani Gadot, v mnohem menší roli, neschopnost přinést žádnou potřebnou flekatou zábavu, procházky, vtipné jen při boji. Nesmyslně složitý děj by mohl být shovívavější, pokud by byly hvězdy dostatečně atraktivní nebo akce dostatečně napínavá, ale při zoufalém hledání něčeho, co by se dalo užít, zbývají místa, kde se dá nabrat volnost, jediné dobré využití obrovského rozpočtu filmu, láká nás po celém světě. Za krásnými výhledy, zatímco se vše kolem hroutí.

READ  Humanz & Boss Entertainment Partner pro revoluční indický vlivný marketing

Na nepotřebném červeném upozornění je něco tak bezduchého a neúčinného, ​​že to skoro hraje jako pastiš z hollywoodského trháku, jako robot, který za posledních 20 let spotřeboval jídlo ve studiu a vyplivl zrcadlový obraz jako experiment. Nikdo neočekává, že by filmy jako tento změnily hru, ale alespoň by ji měli mít možnost hrát.