Skull and Bones: Kotaku recenze

Skull and Bones: Kotaku recenze

Je tam hodně Holanďanů. Šest válečných lodí mě aktivně napadá, shazuje minomety, střílí torpéda a sype mou loď všemi možnými výstřely z děl. Na obzoru jsem napočítal 13 dalších lodí, všechny nepřátelské. Už jsem vydrancoval skrýš dokumentů z tohoto neškodného pobřežního dřevařského tábora, takže moje povinnost vůči rebelům byla splněna. Ale stal jsem se chamtivý. Chtěl jsem víc. já Pirát prokletí! Nyní je čas zaplatit cenu. Moje obrana je sestřelena, posádka je vyčerpaná a moje loď kolem mě nějak hoří a zároveň se plní vodou. Požádal jsem ostatní hráče o pomoc, ale nikdo nepřišel. Poslední hromový výstřel mě posílá do vodního hrobu.

Vrátil jsem se téměř okamžitě. Za cenu pár stříbrných mincí se vrátím na blízké místo a počkám, až moje špatná pověst u Holanďanů klesne na neutralitu. Pak jsem snadno proplul kolem desítek válečných lodí a vyzvedl svou kořist přesně na místě, kde jsem přistál, což bylo samozřejmě užitečně vyznačeno na mém HUD. Lebka a kostiArkádový styl života piráta plný akcí typu loď-loď… a nic jiného.

On kupuje Lebka a kosts: Amazonka | Nejlepší nákup | Fotbalová branka

Jo-ho-ho a láhev ničeho

Neexistují žádné důsledky, mnoho příběhů a žádná zábavná sociální centra pro hráče. Nejsou zde žádné neobjevené ostrovy k prozkoumání, žádné pěstní souboje a žádní papoušci. Nejsou zde žádné frakce, žádní slavní piráti, žádné statistiky nebo dovednosti posádky, žádný šerm, žádné souboje s puškou, žádné zaťaté nohy a žádné hákové ruce. Vaše postava nemá žádný hlas, žádnou osobnost a žádná rozhodnutí. Nemůžete krást lodě. V případě nepovedeného nizozemského nájezdu většinou nejsou žádní další hráči, kteří by pomohli.

Tři pirátské lodě odplouvají od výbuchu na moři.

Snímek obrazovky: Ubisoft

Ve skutečnosti jsem pokaždé, když jsem požádal o pomoc během jednoho z mnoha „příliš velkých na to, aby to dělal sám“ PvE setkání, nedostal jsem žádnou odpověď. Je to na mně, že nemám přátele? Ne, chci. Ale žádný z těchto přátel nechce utratit 70 dolarů za pokus o desítky let starý projekt Ubisoftu Trpí PR gaffy a špatným tiskem.

Tento titul má skutečně dvě cílové skupiny: lidé hladoví po nových pirátských hrách a všichni ostatní. Ať už chcete dělat „lodní věci“ nebo ne, právě proto byste se měli připojit k lodi Lebka a kosti. Pokud jste ten druhý, nic vás nepřesvědčí, abyste to zkusili. Je to drahé a má hroznou pověst. O předchozím (To jsem já), pak Lebka a kosti Nabízí dráždivou chuť druhu hry, kterou bychom si přáli mít, ale zatím ne.

Oceány jsou nyní bitevní pole

Většinu času jsem strávil s verzí pro Xbox One Lebky a kosti V honbě za lepší lodí. Začínáte v malém, s lodí ohodnocenou 2 nebo 3 na stupnici 11. Vaše hodnost je souhrn založený na nákladu vaší lodi, který zahrnuje zbraně, brnění a „nábytek“ složený z předmětů, které poskytují různé bonusy a speciální efekty. (Například jsem měl na lodi upraveného kováře, který časem opravuje poškození).

Snímek obrazovky: Ubisoft

Dobroty můžete získat jako odměny za plnění úkolů, jako kořist z poražených lodí nebo většinou z craftingu. To znamená, že musíte najít plány a zdroje, které můžete prezentovat různým prodejcům v hlavních prodejnách. V nejlepším případě to může být vzrušující. Byl jsem tak nadšený, když jsem konečně získal těžko dostupný zdroj nebo když měl náhodný obchodník plán pro obránce další úrovně, protože představoval zcela novou třídu nepřátel, se kterými jsem mohl bojovat. Dává to velmi hmatatelný pocit pokroku a může se to stát rychle.

Důvod, proč budete závislí na nových lodích a vylepšeních lodí, je ten, že námořní boj je hvězdou show. Široká škála zbraní a konfigurací lodí vám umožní vyzkoušet vše od dlouhých děl, minometů, střel, torpéd a plamenometů. Mechanicky je to prostě tak Cítit že jo. Můžete provádět úžasné střely s průměrným zacílením, snadno se pohybovat v úzkých kanálech a na otevřených mořích a zažít jen velmi malé následky selhání. Nedostatek poškození při havárii znamená, že se můžete rozbít a škrábat po pláži, když potřebujete prudce zatočit, nebo spustit oči z volantu a soustředit se na boj, aniž byste se museli bát, že narazíte na mělčinu.

Lebka a kosti Existuje, aby vás posadil na loď, plavil se po oceánu a přiměl věci k rozmachu. Nemyslím si, že by pomohla povrchní nabubřelost, nebo pokusy, aby to vypadalo jako jiné AAA hry. Nepotřebuji žádný vypravěčský nátlak, abych chtěl svými velkými zbraněmi potápět velké lodě. Jsem rád, že tu nejsou žádné plošinovky, hádanky ani jiné generické akční adventury, které se do her jako tato často cpou. Obsah je jemný, ale soustředěný. Tempo může být pomalé, ale nikdy to není nuda. Když se touláš po pobřeží a spamuješ zpívající tlačítko na plechovce, cítíš se tak Lebka a kosti Je to víc než jen hra.

Tři pirátští kapitáni stojí na břehu moře a obdivují své lodě.

Snímek obrazovky: Ubisoft

Na konci světa

Atmosféra otevřeného oceánu bohužel netrvá dostatečně dlouho, aby tolerovala naprostý nedostatek čehokoli jiného. Cesta ke konci hry začíná otevřením se o pašeráckém systému zvaném Helm, který hráčům dává za úkol vyrábět nezákonné zboží, jako je rum a opium, a poté toto zboží doručovat různým zákazníkům. Problém je v tom, že tyto dodávky jsou vždy na cestě nekonečného proudu zlotřilých pirátů a pro zkratky nemůžete použít systém rychlého cestování. Teoreticky to zní dobře, ale velmi rychle stárne. Po rychlé kampani, která zahrnuje různé výzvy od plenění pevností až po lov lodí duchů, to působí obzvlášť pomalu.

PvP a PvE v této koncovce také neexistují, alespoň podle mých zkušeností. Existuje jen několik okolností, za kterých se můžete zpočátku zapojit do PvP, a všechny jsou spojeny se stejným mechanikem pašování nákladu. A PvE události vyžadují účast cizích lidí (pokud nemáte štěstí na přátele, kteří nechtějí hrát Hell Divers 2 Nyní). Vaši kolegové hráči většinou na hovor neodpoví. To představuje obrovské obležení postupu na konci hry, protože určité zdroje lze získat pouze prostřednictvím raidů na vysoké úrovni, které nemůžete dělat sami.

Nyní se rýsuje otázka podpory. Vytvoří plán Ubisoftu pro tuto hru druh vysoce kvalitního obsahu a komunitního vzrušení potřebného k udržení hráčské základny? Živé servisní hry jsou v nejlepším případě nesmysl, ale zjevně existují Věci v práci. Na redditu se množí spekulace, že budeme dostávat dynamičtější PvE události, jako je lov monster, a že se chystají opravdu skvělé věci. Ale jako mnoho jiných dobrých nápadů Lebka a kostivlastně ještě neexistuje.

READ  Společnost Valve je žalována za zneužití služby Steam, aby byly ceny her na PC vysoké