Výkonný německý redaktor obviněný z nevhodného chování odchází

Autor příspěvku uvedl, že redaktor časopisu Bild, největšího evropského deníku a vlivné síly v německé politice a společnosti, si vzal volno, zatímco právnická firma vyšetřovala obvinění proti němu.

Julian Reichelt, redaktor, popírá obvinění ze zneužití, řekl vydavatel Bildu Axel Springer na tvrzení. Springer uvedl, že nemá „jasné důkazy“ o zneužití, ale k vyšetřování obvinění jmenoval advokátní kancelář Freshfields. Nespecifikovali, o koho jde.

Časopis zveřejnil tato obvinění poprvé Spiegel„Což citovalo půl tuctu zaměstnankyň, které pracovaly pro Bild, a stěžovaly si na nátlak pana Reichilta. Spiegel nepojmenoval zaměstnance. Časopis uvedl, že ženy obvinily pana Reichelta ze zneužití jeho mocenské pozice a vytvoření nepřátelského pracovního prostředí, ale neposkytlo další podrobnosti.

“Aby bylo zajištěno, že proces vyšetřování bude možné vidět až do konce bez jakýchkoli potíží, a redakční tým bude moci pracovat bez další zátěže,” řekl Springer, “požádal pan Reichelt” správní rada Axela Springera, aby ho z jeho funkcí propustil dokud nebudou vzneseny obvinění.

Springer řekl, že Alexandra Würzburg, redaktorka nedělního vydání novin Bild, převezme pana Reichiltta.

Hnutí #MeToo zasáhlo Evropu mnohem menší silou než USA a případy silný muž Pokles obvinění z pochybení vůči ženám byl relativně vzácný.

Německo a většina z toho Evropské země Totožnost obžalovaných je chráněna v soudních řízeních, což médiím ztěžuje hlášení případů obtěžování.

Soudy byly často nesympatické. V roce 2019 prof. Francouzský soud Vedoucí ekvivalentního státu hnutí #MeToo nařídila výplaty odškodnění bývalému manažerovi televize, kterého obvinila, že k ní přišel hrubě a urážlivě.

S 1,2 milionem výtisků v tisku jsou Bild největší noviny v Evropě, ale stejně jako většina publikací utrpěly prudký pokles čtenářství tisku. V roce 2011 činil průměrný denní prodej tisku 2,8 milionu Webové stránky novin„A to byl pokles ze 4 milionů v roce 1965.

READ  Brexit: The United Kingdom enters a "new chapter" outside the European Union as the transition period ends

Díky své barevné grafice a zaměření na skandál, celebrity a sport je Bild – což znamená „fotka“ – populární deník v Německu. Čtenáři se odchylují od dhikr. Od roku 2012 představoval Bild na titulní stránce každý den fotografii polonahé ženy a nadále zveřejňuje polonahé fotografie „Bild Girls“ online.

Na rozdíl od britského pravicového bulvárního časopisu je Bild relativně nestranný, ale podle jeho názoru má agresivní bulvární styl, přestože je vytištěn jako hlasatel. Vzhledem k příchodu Bilda je tento post často místem, které významné politické osobnosti používají ke komunikaci s voliči, poskytování exkluzivních rozhovorů nebo vzrušujících úniků.

40letý Reischilt, bývalý válečný reportér, který se v roce 2017 stal šéfredaktorem časopisu Bild, často psal: Názorové články. Nedávno kritizoval to, co podle něj bylo špatným řízením pandemické krize německou vládou. Začátkem tohoto měsíce si stěžoval, že úřady pokutovaly běžce za to, že nenosili masky, zatímco federální a státní vlády omylem zavedly vakcíny.

Axel Springer, mateřská společnost Bild, je jednou z nejvýznamnějších mediálních společností v Evropě. Springer také vlastní německý deník Welt; Zpravodajský web Business Insider; A politika Evropy. KKR, společnost zabývající se soukromým kapitálem, vlastní 36 procent akcií společnosti Springer a drží tři místa v devítičlenné dozorčí radě společnosti. Freddy Springer, vdova po zakladateli Axelovi Springerovi, zůstává hlavním akcionářem a členem představenstva.

Springer v sobotním prohlášení uvedl, že vyšetřování pana Reichilta bude zahrnovat „posouzení důvěryhodnosti a integrity všech zúčastněných stran“.

Vydavatel dodal: „Předsudky založené na pověstech jsou pro kulturu Axel Springer nepřijatelné.“

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *